Dün kontrole gittim bebeğimin kilosu 2800 Nst de iyi çıktı bir sorun yok ama doktorum bir sıkıntımız var başı yukarıda aşağı dönmemiş dedi. Artık dönmüş olması gerekiyormuş bu haftalarda iyice büyüdüğü için sonrasında dönmesi zor oluyormuş. İkinci gebeliğim ilki suni ile normal doğum olmuştu. Bunda da normal doğum yapmak istiyorum yürüyüş ve egzersiz yapmam gerekiyormuş dönebilir de dönmeyebilir de dedi doktorum bir hafta sonra gel tekrar bakalım eğer dönmemiş olursa sezeryan günü verelim dedi ama ben sonuna kadar beklemek istiyorum belki döner normal gelir son gününde doğum başladığında dönen bebekler de var daha iki hafta süresi varken dönmedi diye sezeryanı kabul etmek istemiyorum. Benimle aynı durumu yaşayan var mı dönmesi için neler yapılabilir şunu yaptım ve döndü diyebileceğiniz önerilerinizi bekliyorum