Kızlar ilk gebeliğim o yüzden pek bilgim yok ama dün geceden ber bel ve sırt ağrısı yaşıyorum hafif derecede şimdide kasıktan sol bacağıma girdi uyuşma gibi bu doğum belirtisi olabilir mi ? 37+2 günlüğüz bu arada birde bebek aşağıda göbeğimde düşmüş durumda midem karnım o kadar rahat ki … sabah farkettim bebek top gibi sadece önümde duruyor sağ solum boş gibi