Merhaba arkadaşlar benim oğlum 2 aylık. İlk doğduğu zamanlar hep sağına yattığı için sağ tarafı daha şişik gibi sol çökük gibi duruyor. Çok bariz belli olmuyor fakat ben fark ediyorum. Eşime söyleyince o da fark etmeye başladı. Asimetrik duruyor. Büyüdükçe daha belirgin olmasından tedirginim açıkçası. Sosyal hayatının etkilenmesini istemiyorum. Tummy time yapıyorum sürekli ve başını düzeltmeye çalışıyotum durmadan kafasının arkası düzelmiş biraz fakat önden belli oluyor yine. Böyle bir sorunı olan ve düzelen var mı?