Elhayal Snm96 gcmis olsun bende aynı şekildeyim fena tuttu perşembe den beri ama bugün öksürdukce göbek deliğim ve çevresi çok acıyor normql mi
Snm96 Elhayal evet canım çok öksürünce karın kasları çok kasıldığı için ağrı yapar normal tedirgin olma ☺️
Snm96 nursedaguney hamilelerin tek kullanabildiği parol çok zorlanırsan iç bence ben daha öncede rahatsızlandım içmiştim parol birşey olmadı yine sen bilirsin ateşin çıkıp kötüleşmek daha kötü bence 🥹
sudedemirr nursedaguney an itibariyle uyguluyorum bunu; sıcak su içerisine bolca bal ve yarım limon 1 bardak içiyorum. İyi geliyor
seraykaraoglan nursedaguney pekmez&tereyağı boğazı yumuşatıyor ballı ılık su limonlu ılık su meyve ve çorbalar iyi geliyor ama burun tıkanıklığına ve akıntısına çözümü bende arıyorum
06Pembemavi80 nursedaguney valla hava şartlarından mi nedir bilmem ama felaket birşey bu 1 er hafta arayla grip oluyorum hasta oluyorum 7 haftalık hamileyim. Bugün gittim agumentin verdi öksürükte var burun akinitisi da ateş te var napiyim içiyorum. Mahvolduk valla nasıl birşeyse bu
Snm96 06Pembemavi80 daha 3 aylık bile olmamışsın nasıl antibiyotik veriyor bu doktorlar hayret.. 🤦🏼♀️ Öksürük için pekmezle karabiber karıştır macun gibi o baya yakıyor ama çok iyi geliyor beni o toparladı
Symnr3728 Bildiğiniz gebelikte ağrı kesici doğal tarif varsa yazabilir misiniz Parol içmek istemiyorum ama artık baş ağrımdan duramıyorum iki gündür fena baş ağrım var
06Pembemavi80 Snm96 sordum zararı olur mu yoksa doğal yolla mi geciriyim dedim bı zararı yok dedi. Üç gün içtim bıraktım daha iyi yaptı yoksa uzuyorda üzüyor iki çocuk daha var mecbur. Pekmez falan alıyorum yumusatsin diye .balgam var biraz o bunaltiyor