Hajarm Merbaha, bende dünden beri bebeyin haraketlerinde azalma oldu, yumuşak haraket ediyor etdiyi zamanda. Tansiyonumda artıyor bazen. Bu haftalarda bebek haraketinde azalma normalmi?
Edaa3595 Hajarm benim de aynı 34.3 günlüğüz tekme atma yok sadece karnım bi inip bi çıkıyor duruyor oda baktığım izlediğim zaman hissediyorum görüyorum tansiyon olayı bende de var holter takıldı dün doktor riske atmayalım dedi ilaç verdi sizde tansiyon için gidebilirsiniz Allah korusun ciddi sorunlar yaratabilir yüksek olunca
_Tazeanne Yeri daraldığı için azalma olabilir günde 10 defa hissediyorsanız sıkıntı yok ama tansiyon tehlikeli yüksek çıkıyorsa devamlı doktora gidin
Elazx _Tazeanne günde 10 defa değil 2 saatte 10 defa 36 haftaligim 2 gün önce gittim acile hafif hareket etmesine rağmen yatış istediler doktorum takip et 2 saatte 10 hareket dedi tabi az da olabilir takipte kal hafif sürtünme de iyi tekme atmasına gerek yok ama devam ederse azalması hastaneye git tansiyon artması da seni bebeği zehirliyebilir kaç oluyor tansiyonun
_Tazeanne Elazx soruyu ben sormadım bende bi kaç gün için hareketi için gittiğimde gün boyu 10 defa hareket ettiyse sıkıntı yapma yeri artık daralıyor dedi doktor
Hajarm Elazx ben Azerbaycanda yaşıyorum. Tansiyon için ilaç kullanıyordum zaten. Bizdeki aparatlsrda 140/80 130/80 böyle gösderiyor tansiyon. İzlediğim kadariula sizle farklı deyimle bildiriyprsunuz. Sadece haraketleri biraz korkutti. Hiss ediyorum ancag dune kadar daha şiddetli idi. Dunden itibaren yumuşam yavaş haraket etmeye başladı.
Hajarm Edaa3595 ilaç içiyorum bende normada kalmasi için. Bide doktorima yazdım bana tansiyon olunca bebekde haraket dahada artıyor kan dolaşımını kendi duzeltmeyi için bildirdi. Azalmıyormuş yani. Bende sadece hafif atışlar atıyor dunden beri. Birde gun içerisinde hep uykum var uyuyprum belkide onda iyi hisseddemedim
Hajarm _Tazeanne bende yeri daralıyor diye düşünüyorüm. Dunden beri öyle çünki. İnşallah başka bişeyfen değildir