Boncukk123 ASFU yedıgın bisey dokunmuş olabilir mi canım böyle hazımsızlık gibi mi şişsin yoksa bebeğin verdiği tek taraflı bir sertlikten mi bahsediyorsun
Sevval0704 ASFU ben 19+4 üm bendede akşamları şişkinlik patlama hissi oluyor canım bu bazı hamilelerde olur bazılarında olmaz sertlik düşük riski veya riskli gebeliklerde sıkıntılı durummuş, ama eğer risk yoksa gayet normalmiş .
ASFU Boncukk123 çok hareketli sürekli baskı yapıyordu sonra karnım patlayacak gibi oldu gerginlik var karnımda