melegimm1 ama 5 hafta bana normal gelmedi bende de şeker yüklemem yüksek çıktı 10 gün yani 2 hafta önde olmasına rağmen her gittiğimde doktorum ısrarla uyarıyor 5 hafta nasıl doktorunuz normal dedi bence başka doktorda gösterin ve şeker yüklemenize bakılmalı
Benim doktorum baya piöpirikli demkli