melegimm1 Kizlar 28 haftalik hamileyim ama ultrasonda gelisimi 33 haftalik gozukuyor. Benimle ayni durumu yasayanlar varmi? Tehlikeli mi sizce
prensleriminannesii melegimm1 2 yada 3 hafta normal ama 3 ten sonrası fazla diye biliyorum. Erken döllenme de olmuş olabilir belki doktorlar hafta ileride olunca en baştan bi hesaplama yapıyormuş haftaları
RabiaRabia melegimm1 hamilelik şekerine baktırdın mı ? Bebeğin şekeri yükseldiği için çok önde gidebilir iri bir bebek olur Doğumda zorlanabilir yada sezeryan olabilirsiniz
nehir_duru canim benim bebegimde 1 hafta geriden geliyor doktor bi sprun olur demedi insallah bebislerimiz saglikli olur
melegimm1 svmeybgl gecen ay 2hafta onden gidiyodu bu ay 3 hafta daha eklendi. Evet bebegin kemik yapısı gelismi 33 haftalik
svmeybgl melegimm1 ya biraz fazla geldi . Bir sakıncası yoktur normal Doğum zor olur . Yediklerinize biraz dikkat etmelisiniz
Pamukprens melegimm1 canım 1300 normalde alt sınır değeri 300 de oynayabiliyor kgsi seninki normal ama neye göre beş hafta önde kafa çapımı boyumu neyi yani hangi gelişimi bu önemli doktorunuz açıklama yapmadımı
shtngstr melegimm1 5 hafta biraz çok değil mı canım doktoruna sormadın mı benim de hep iki hafta önden gidiyordu 2 önemli değil demişti şimdi gününü yakaladı. Biraz iri bi bebek olur. Şekerin falan var mıydı? Kilosu ne kadarmış söyledi mı
Bfhvcffesra melegimm1 kaç kilo bebeginiz ve ne yediniz canım ben 18 haftalık 235 ağırlık dedi şimdi 20 haftalık hamileyim
melegimm1 Bfhvcffesra 1600 gram cnm . acikcasi fazla saglikli beslenemedim mide bulantilarim hala bitmedi
Mel53 melegimm1 benimde 2 hafta önde. Ama 5 çok. Şeker un tuz bunları biraz kısmalısın bence. Gizli şekerin olabilir. Suyun da fazla mı?
Pamukprens melegimm1 ozaman sıkıntı yok maşallah diyelim erken doğum habercisi değil kemik yapısının çok önden gitmesi
Sarenry melegimm1 33 haftalık nasıl oluyor anlamadım canım bi anormallik var ben 33 haftamda gittim bebek kilosu 2300 dü yani 33 diyebilmesi için bu kiloda olması lazım