Aleynayaz doğum kısmı için bir şey diyemem ama gebelik takibi için fena değil. Arkadaşım gebelik takibi için gidiyordu. Randevu saatlerinde çok bekletiyorlar maalesef ki. Aşırı kalabalık çünkü. Ultrason kağıdı hiç vermediler. Detaylı ultrasondan çok memnun kalmıştı her şeyine baktılar demişti. Kan testleri, idrar testleri çok detaylı yapıyorlar. Ama öyle çok ilgi, alaka beklemeyin. Randevularda uzun uzun bakmıyorlar.