Kızlar 5+6 dan yazıyorum😅 planlı bir gebelikti fobilob vermişti doktor ben birkaç ay onu kullandım. Ama hamilelikte bu ilaçların sentetik olduğunu bitkisel takviye almamın daha uygun olacağı yönünde tavsiyeler aldım. Sizce ne diyorsunuz? Ersağ’ın ya da başka markanın doğal içeriklerini tüketen oldu mu? Yardımcı olursanız çok sevinirim