Bende sezeryan doğum yaptım. Hiç öyle yanma falan olmadı. Enfeksiyon olabilir mi ki ? Bence bir doktora görünün değerlerinize bakılsın. Birde srtık estetik dikim oluyor diye biliyorum benimki yapıştırma dikiş falan alınmadı. Ağrı sızı da olmadı hissetmiyorum bile ameliyat yerimi