Sezenm angelgirl321 bende bu hafta başlayacağım medipole 10+3 günlüğüz ama cinsiyet tahminini geç yapiyorlar diye onermiyorlar kararsız kaldım
Dilarao0 angelgirl321 ilk oğlumda net erkek demiştim 2. Ye hamileyim herkes kız derken içimden bir his kız değil gibi hissettiriyordur o da erkek ama tesadüf olabilir
angelgirl321 huysuz__ bende öyle tahmin ediyorum ama burda ilk kız siz dediniz bakalım hangisi olcak 🤍