Hilalbaram Cckesra miniiiikfasulye benimde doktorum verdi şuan kullanıyorum 3. Günüm 9 haftalığım bende ama çok sancı yapıyor acaba normal mi
Mihruss Cckesra evet hayatımı kurtaran ilaç mantara bire bir Allah kimsenin balına vermesin kullanmadığım gün acıdan kaşıntıdan uyuyamazdım
Eliif24 miniiiikfasulye kullanırken su gibi azda olsa akıntınız oldu mu? Şu an su gibi bir akıntım geliyor ama az endişelendim.
miniiiikfasulye Hilalbaram Sancinin ilaç ile akalasi yok 14 haftaya giricen hala asirj derce sancı ve kasilmam var doktoradq gittim normal dedi yerleşme canım veya enfeksiyon dan kaynaklı olabilir bana baya iyi geldi çok kotuydum ilacı kullanmadan önce
Hilalbaram miniiiikfasulye ya bende çok kötüydüm şuanda kullanıyorum ama yanma kaşıntı devam ediyo etki eder inşallah bu arsda sanada geçmiş olsun canım
miniiiikfasulye Hilalbaram ilaç bitince hemen kontrole git yada yan etki yaptığını düşünüyorsan yine git istersen herkese aynı etkiyi vermez ilaç
Hilalbaram miniiiikfasulye bitince gidicem bayrama denk gelmeseydi giderdim de işte maalesef doktorum izinli oluyo kanama vs olmuyo ilk kullandigimda sancı yaptı şuan her zaman ki sancılarım yani öyle çok kötü degil bakalım bitsin gidicem hemen
Sokratesss Eliif24 bende bugün ilk defa kullandım, yanma ya da kaşıntım yok ama akıntı fazlalaştı ve su gibi gelmeye başladığı içim doktor bu ilacı yazdı. Tahlilsiz yazdıgı için korkuyorum ben de