Ay kızlar çok teşekkür ederim baktığınız için içime kız doğuyor nedense 🥹 ilk oğlum olduğunda ikinciyi yap derlerdi bende onlara ben 10 tane de dogursam hepsi erkek olur içimden öyle geçiyor derdim ama buna hamile kalınca neden bilmiyorum kız gibi hissettim 12. Haftada dedim doktor görür cinsiyeti döndü çok küçük daha Suan bakamam dedi hiç bakmadı bile ve bebekte çok güzel oynuyordu yani bisey diyemedim