Esule Kızlar panik atak ya da anksiyetesi olup doğum yapan ya da yapacak olan var mı🙄 destek olsak birbirimize 💁🏻♀️
Edos123 Esule bende çok panik oluyorum her doktor muayenesinden önce tansiyon ölçüyorlar benim hep 16larda muayeneden çıkıyorum hemen düşüyor nasıl doğum yapıcam bilmiyorum 🥹🥹
aslhnkrts9 Esule benim mitral kapak yetmezliğim var + panik atağım 5 gün önce normal doğurdum 😂 süreç biraz sıkıntılı geçti ama doğum anım çok pozitifti kendime ben bile şaşırdım 😅 asla korkup kendinizi şartlamayın akışına bırakın
Esule Edos123 sakinleştirici yapabiliyolarmş sezaryen de ama kendimizi saknleştirmenin d ebi yolu olmalı 🥺
Esule Sinemm13 bunu yenmemizim bi yolu olmalı ya. Sezaryen olursa sakinleştirici yapabiliyorz demişti doktor bana
Sinemm13 Esule sezaryaninda sonra kötü diyorlar her türlüsü korkutuyor ve bu 3 doğum olcak hayla korku var:)
Esule aslhnkrts9 doktor da akışa bırak diyo da bırakabilsem 😂 gözünaydın bu arada geçmiş olsun canım 😇 kimisi heycanlanma durumuna pank atak diyo sennki ne boyutta 🙄
Esule aslhnkrts9 doktor da akışa bırak diyo da bırakabilsem 😂 gözünaydın bu arada geçmiş olsun canım 😇 kimisi heycanlanma durumuna pank atak diyo sennki ne boyutta 🙄