Guclu_anne MelodyFairy Hatta belki bu yaptiğiniz test belirginleşmiş bile olabilir. Adete kaç gün var. 6-7 gün var gibi.
Guclu_anne MelodyFairy Arkadasinında bundan daha silik çıktı. Ertesi gün bu hale geldi. Sonra gidip kan verdi iki gün sonrasında. 35 çıktı. Yani bu kadar silikte düşük bir değer olabilir. Yarın verirseniz kanı daha iyi olabilir sizin için. 10 un altında bir değer çıkarsa kafanız karışır bazı doktorlarda yok vs diyir. Onu yasamamak için bekleyin derim.
Sena_aa MelodyFairy bilmez miyim o kadar çok yaptım ki artık eşim eve test stoklamıştı sürekli yapsam mı bir kaç gün daha beklesem mi diye geçti günlerim 😂😂 hatta bir kere 13 gün geçmişti test yaptım 13. Günün sonunda tam testi yaptım daha teste bakmaya kalmadan adet olmuştum 😂😂😂inşaAllah sen güzel sonuçlar alırsın canım
Guclu_anne MelodyFairy Allah in izniyle vardır diye düşünüyorum. Çok stres yapmayın. Varsada yoksa da herşey Rabbimden
Ervazengin01 MelodyFairy Tek çizik var benimde öyle böyle olmuştu gebe değildim. Bu testte gebe isen direk çıkıyor diye biliyorum
Ervazengin01 Benim adetim 5 gün gecikmisti yaptım tek çizikti sonra 7 gün olunca tekrar yaptım yine tekdi 9. cu gün olunca kan verdim gebelik yoktu yani testler de doğru çıkıyor genelde daha da olmazsa aklınızda kalmasın kan verirsnz😊