Kızlar sezeryanima bir haftam kaldi sütümün hemen gelmesi için ne yeyip içeyim şimdiden?
İlk doğumumda sezeryan oldu ama 12 saat normal doğum sancısı çektiğim için hemen gelmişti sütum.bu farklı olacak.Korkuyorum gelmezse diye.haftaya Perşembe günüm ben pazartesi ağda yaptırayım diyorum geç mi erken mi olur ? Yoksa tam zamanı mı?