Ya eşimin izin günü cuma günü o günde 6+4 ya da 6 + 5 oluyoruz ondan dolayı demiştim acaba gitsem duyulur mu diye ya pazartesiyi beklersem tam 7 haftalık oluyor en mantıklısı benim O zaman pazartesi günü gitmem garanti olur En azından çok sağ olun ya Allah razı olsun insanın derdinden anlayan arkadaşlarının olması çok güzel bir şeymiş ❤️🙏