Hanımlar merhaba
20 haftalık hamileyim 2. Gebeliğim biraz kiloluyum ondan mı bilmiyorum ama bebeğimin hareketlerini pek hissetmiyorum . Ilk gebeligimde net bir sekilde seyirme gibi hissetmistim ama bunda daha hic hissetmedim yani böyle bir iki kez karnima birisi dokunmus gibi bir his oldu ama omu tam anlayamadım 2 gebelikte biraz erken hissedilir diyor herkes ama biraz da endiselendim var mi böyle olann