Ekarycl bende agustosta dogum yapicam battaniye olarak müslin bi kac muslin sortlu takim yada tulum bi kac tane de ince ama uzun kollu takim ve tulum düşünüyorum bitane de triko battaniye olurda aksam vakti hava serin olursa sarmak icin yeterli 2 aya kalmadan hava soguyacak zaten fazlasina gerek yok bence 3 6 aylik kışlık bakmak daha iyi sonrasinda