BuketKrnn Kızlar bu güne kadar hiçbir şey yoktu 2 gün önce kan verdim negatif çıktı. Fakat bugün bembeyaz akıntım var ve hiçbir adet belirtim yok. Söktürücü kullanmalı mıyım? Yoksa negatiften sonra pozitif göreniniz oldu mu ?
Gulkar BuketKrnn 10 gün gecikme olduysa TSH hormonuna baktirmanizi öneririm bende gebelik sandım ama TSH yüksekliği gecikmeye sebep.olmisti
Gg5348 BuketKrnn bazen oluyor bir kere 11 gün gecikti doktora gittim sorun yok dedi söktürücü verdi 1-2 güne olmazsanız doktora gidin yardımcı olur
Sergul1425 BuketKrnn bnm de 7 gün gecikme oldu beta verdim negatif görünce maydanoz kaynattjm suyunu içtim sabahına adet oldum 😀 tekrar kan verin negatif se deneyin bi
BuketKrnn Gg5348 normalde döngüm 40 günde bir zaten, üstüne bir de bu gecikme çıkınca tuzu biberi oldu resmen. 53 gündür adet görmüyorum üstümdeki sinir stres ve gerginliği siz düşünün kızlar🥺
Gg5348 BuketKrnn kıyamam ben de olamadığımda patlıcam zannetmiştim😂 en kısa zamanda doktora git bence hem içinde rahat eder 🤗
4147 Ben de şuan benzer durumdayım. Gecikmenin 7. Günü ve ağrı var ama sökülme yok bir türlü. Kan testi adet olmam gereken ilk gün verdim negatif çıktı. Şimdi ne yapsam ben de mi maydanoz kaynatsam 😂