Kızlar selam
Ramazanın 1.gunu adet olmam gerekırken olmadım test yaptım poz ertesı gun kan verdım 237 cıktı 2 gun sonra verdım 607 cıktı doktorum dedı 1 hafta sonra gel gittim baktı kese var dedı cok basındasın dedı gecen salı gunu haftaya gel yine dedi gittim bugum kese buyumus ama ıcınde suan ıcın bısı yok pztesi gel dedi hocam boş gebelikmi acaba dedım bilemeyiz belki geç yumurtladın haftaya bakalım dedım kafam karıstı acıkcası.36 yasındayım 1 oğlum var 5 yasında kızlığımdan beri adetim hiç şaşmaz gunu gununedir bir kere şaştı oğlum oldu bu 2 🙈 neyse bana gecen hafta gittiğimde adetin sarkarmı dedı hiç şaşmaz hocam dedım , bugunde böyle kafam karıstı? Varmı bu konuda bilgisi olan
13 subat baslangıc 15 subat bitiş son adetim