Beyzaturkoglu korkma canım 42 ye kadar yolu avr sağlıkta rabbim kucağına almayı nasip etsin okadar abartılacak korkacak bişi yok elbette sancı çekiyorsun zorlanıyorsun ama sana tekntavsiyem bol bol yürü normal doğum olursa sancılarını ayakta karşıla derin nefes alıp vererek beline masaj yap bunların faydası oluyor suguat yap ben çok yürüdüm pilates yaptım ilk doğum aşırı rahattı 41 haftalık doğurdum doktor kesiği öylesine attı as tmasaydi yırtılma bile yoktu 2. De normal 41 haftalık oldu ondada sadece önceden kesi olan yer yırtıldı 1 yırtılma yani 2 sene sonra oldu 2. Şimdi 3. Hamileliğim buda 2 sene sonra oldu 29 haftalık oldum sancin olduğunda bağırmak biywrleri sıkmak yerine derin nefes al ve yürü bu dahada kolaylaştıracak işini ve hiçbir doğum hikayesini düşünüp kendinide bebisinide sitrese sokma çünkü her hamilelik ve doğum farklı 10 tanede çocuk dogursan hiç bir hamilelik birbirine benzemiyor doğumda çektiğin sancida benzemiyor ilk doğuma göre 2 saat daha az sancı çekmiştim 2. De