Eminekorkmaz1 meddemde kime gidiyorsun bende oraya takipçiydim de doğum muayene ücreti vs çok para ya devleti o yüzden aslında tercih ettim şuanlık memnunum tabi özel gibi 15 dk boyunca bebeği incelemiyorlar orasıda ayrı birşey ama tercih olarak doğumu devlette düşünüyorum bakalım nasıl gerçekleşecek 😁