Elku Ben magnetden çok sıkıldım artık. Ve ayrıca çok saçma geliyor birinin buzdolabında çocuğumun adı geçmesi 🙄 O nedenle kokulu kese yaptırmayı düşünüyorum. İçinde lavanta oluyor. Çok hoş otantik keseler var. Yada bir ihtimal mini kolonya+yanında çikolatası olan setler var. O tür şeyler yaptırmayı düşünüyorum. Ha bi de şey var; insta da bir sayfa buldum çok tatlış mini paketli şekerler yapıyor. Artı olarak yanına da onlardan yaptırmak istiyorum. Hem yeğenlerime vermek hemde gelen misafir çocuklara vermek için.