Dra1 1aitaj bende zayıflamıştım 20. haftaya kadar 5 kilo vermiştim yeni almaya başladım kilo önemli değil bebeğin gelişimi güzelse hatta almamak daha iyi😂
Missprincess 1aitaj benim hiç mide bulantım olmadı. Kilo verenler genelde bu yüzden üzülüyor. Almamak daha iyi diyenlere de şey diyorum dişimin kestiğini yiyorum. Aç olduğun halde yiyememekten iyidir 😂😂😂