Merhaba hanımlar 6 aydır klomen + Famera çatlatma iğnesi tedavisi oldum bu ay da olumsuz olursa aşılama denemek istiyorum eşimle ikimizin tüm değerleri normal 8 aydır gebelik oluşmadı daha önce nir kaybım var 7 aylık doğum yaptım vefat etti hangi hastanede hangi doktora ne zaman aşılama yaptırdınız nasıl bir süreç ve ne kadar ödediniz ?