caglaay1 bende de malesef hamilelikten önce zaten vardı hamilelikle birlikte çok olmasa da fazlalaştı o yüzden makineyle kısaltıyorum. Bir artma ya da sertleşme görmedim açıkçası. Belki fark etmemiş de olabilirim. Doğuma kadar da böyle yapmayı düşünüyorum. Diğer türlü görüntü beni bile rahatsız ediyor, hele doktora falan hiç göstermek istemem