aley_gnr34 Mitan gecikip ölçtüysen negatif geçirmediysen regl sonrası ver bence inşallah vardır Allah hepimize nasip etsin 🙏🏻
Sevvalll42 MelodyFairy bi çizgi görüyorum ama kuruma mı gebelikmi emin olamadım kaç gün var adetinize
Sevvalll42 Mitan yükselecek gibi duruyo bekle adetini daha varmış zaten adetin geçsin ozaman ver kanı
MelodyFairy Sevvalll42 hiç belli değil düzenim pco var ama 30 günde olursa bu ay daha 6 gün var Çok göğüs hassasiyetim ve beyaz akıntım var
ceren2605 MelodyFairy moral bozmak istemem ama testleri adetiniz en az 1 hafta gecikti kten sonra yapsanız bu uzunutu ya da stresi yaşamazsınız.
Sevvalll42 MelodyFairy testin ekndi çizgisi oluyoya bazı testlerde o çıkıyo onuda gebelik sanıyoruz en iyisi adetini bekle olmazsa yine test yaparsın