damlaemre Kızlar bişey sorucam ya bugün doktora gittim kese boş dedi 7haftada bebeğin oluşması lazım dedi bir hafta daha bekleyelim sonuç aynı olursa gebelık sonlanıcak dedi
Deletedmom2232 damlaemre malesef doktorlar 7.8. Haftaya kadar bekliyor canım kese boşsa mol gebelik yada boş gebelik olabilir
Yasemindemirtas damlaemre ben 7 de ne bebegi ne kalp atısını duydum. 8. Hafada duydum ikisinide. Bazen 9. Haftada bile duyulabiliyormus.
Adensu damlaemre benimde basta oyle dediler ozele gittim evet bos gözüküyor ama bekleyelim dedi ve tam 9 haftalik olana kadar bekledik ve gördük gec döllenme olmus biz 9 haftalikken gorduk ama asıl 7 haftalikmis kucuk oldugu icin gozukmemis
Asimommm damlaemre önceki gebeliğimde aynı durumu yaşadım 9 haftaya kdar bekledik kese yine boştu ve kürtaj olmak zorunda kaldım
damlaemre Deletedmom2232 özel bi hastaneye gittim kuzum onun ardından bebeğimin kalp atışlarını duydum rabbimin izniyle madem boş kalp atışları nasıl duyuluyor 😂❤️😭
Papatyapapatya damlaemre kalp atişı duydugunuz hastanede niye sormadınız kese varmi yokmu dıye??bu doktorlar çokmu yanlış yapıyor anlamadım...
Gizem_miros damlaemre canım aynısı bana oldu lanet olsun devlete gittim 6 haftaligim normalde 7 haftalik dedi kese boş dedi çok kötüyum altüst oldum 2 gün sonra gidecem özel doktoruma inşallah görür bebeğimi ya
Deletedmom2232 damlaemre çok şükür canım dediğim gibi sekizinci hafta duyulmazsa o zaman boş gelebelik oluyor. Birde karından duyulmayabiliyor her zaman
Papatyapapatya damlaemre canım benim bence başka doktora git...inanacak doktordami yok artık bu hayatda