Balmommyy benim 23.haftada suyumun az olduğu farkedildi detaylı ultrasonda daha sonra da hep azalmaya devam etti şuan 32.haftadayım hala da az ve az olduğu için bebek dönemiyo ve doğum pozisyonuna gelemiyo o yüzden büyük ihtimalle sezaryen olursun dedi doktorum çünkü 36dan sonra azalmaya başlıyomuş normalinde benim 23 de başladı yani sizin normal bence 38 olmuşsunuz keşke benimde o haftalarda azalsaydı