Kızlar 34. Haftadayız karnımdaki çatlaklar hafif hafif vardı ama bugün aşırı belirginleşmiş artık 😔 bildiğiniz kabartmalı harita gibi olmuş bide dışarıdan elimin altında belirgin o kadar üzüldüö ağladım ki vücudum bir anda çok fazla değişti sizinde çatlaklarınız var mı bu kadar aşırı sanki bir bende var gibi birde sonrasında bunlar beyazlayacak mı tahmini ne kadar sürede beyazlar 😔 hormonlarım etkisiyle çok fazla tepki verdim sanırım kızımın bana en güzel izleri onlar ama insan bi anda bu kadar değişince de kendini tutamıyor biraz hüzünlendim 😔