Sevgili anneler sevgili anne adayları Bugün 33+5 deyiim nst de sancı çıktı doktor hemen acile yönlendirdi serum vurdular 2 kez daha nst ye baglandim 20+2 0 / 40 dakika civarı ikincide sancı azalmıştı muhtemelen devam etseydi yatış verecekti en son da karaciğer gelişim iğnesi vuruldum 24 saat sonra tekrar vurunucam ve bi sürü ilaç yazdı doktor düşük önleyici (progsteron) dogum geciktirici, tansiyon ilacı, antibiyotik, progsteronin iğne şeklinde olan ampul yazdı bi daha farkli bi ampul yazdı kısacası bi dünya ilaç yazdi iş yapmak yok ye iç yat dedi yürüyüş yapıyordum hergun onu da yasakladı boooll booool istirahat bu durumu yaşayan anneler var mi biraz tecrübe duymak istiyorum🌹