Kızlar moralim bozuktu diye mutfak dolaplarını vs biraz sil fln yaptim halada yapiyom. Bundan 1 saat önce tuvalete gittimtiş için. Neyse çıktıktan sonra hafif bi ıslaklık ve sıcaklık hissettim. Belki gene tiştir dedim. Sonra 10 dk içinde 3 defa daha öyle oldu ama tiş deildi. gene ıslandım. Hani öksürme sırasında vs de olmadi, tiş demek için. Şuan durdu hani daha gelmedi sizce bebegin suyu fln mı. Hani devam etseydi yada cok gelseydi giderdim hastaneye ama durdu diye bende eşime demedim. Bu şekilde başına gelen varmi