Mom89_ 3/6 ay - 7 takım var 6/9 ay -6 takım var 9/12 ay 8 tulum var 25 tane 3/6 6/9 ayar karışık zıbın var Sizce eksik bir şey var mı temmuz da dogum yapıcam
alyamm_33 Mom89_ ben de ağustosta doğum yapacağım Allah nasip ederse bence yeterli yeni doğan hastane çıkışı kaç tane aldınız
Ezgiyldz94 Mom89_ benim bebeğim 3. Ayına girecek 4 gün sonra ben daha yeni 3 6 ay giydirmeye başladım 0.3 ay alın 7 tane tulum alt üst zıbın yeterli olur bence
Mom89_ Adenala dolap bomboş geliyor dolap derken yani oda yapmadım gardolaboödan bölüm verdim bir raf, inşaAllah neblim bir şryi yok gibi hissediyorum yetemicem diye:/
Adenala Mom89_ İhtiyaç halinde yine alınır canım bebekler hemen büyüyor dediler ben de ona göre aldım bende oda yapmadım dolabın bir kanadını açtım oraya yerleştirdim
yenidenanne34 Mom89_ ama 3-6 olanlar baya büyük olur bebeğe bir kac hastane çıkışı ve yenidogan tulum almalisiniz bence minicik oluyolar üstünde döner durur 3-6 olanlar
alyamm_33 Mom89_ hayır çok büyük olur iki aya yakın Yenidoğan giydiriyoruz zaten ben mesela iki tane hastane çıkışı aldım battaniyeli onlu 9 tane de yeni doğan beşli set aldım onlar bir tık büyük oluyor yani rahat rahat 2 aya yakın giyer 2 aydan sonra da 3-6 ay giydireceğim inşallah iki oğlumla da bu şekilde yaptım tecrübeliyim yani yine siz bilirsiniz hayırlısıyla kucağınıza alın 🌹
Mom89_ yenidenanne34 ayy bilemedim tamam bakayım o zaman bi kaç tane yaz bebegi ya zıbınla durur diye düşündüm bilemedim Ama 6 tane aldım ↉ ay zıbın ,
selim10 Ezgiyldz94 benim doğum Mayıs başı olacak, bebek 3 kiloya yakın anca doğar sanırım doktor öyle demişti. Yani ortalama 3 kilo desek, yenidoğan olarak ne kadar alayım sizce, bide 0-3 ay olarak
yenidenanne34 Mom89_ benimde temmuzda dogum 🥰 3 hastane çıkışı 2 de yenidogan tulum aldım ben ilk 1 ay uzun kollu seyler giydiriliyormus bebek cok kucuk oldugu icin ama 1 ay sonra falan tek zibinla durabilir sanırım. Zaten hic olmadi gece yatarken giydiririz tek kat uzun şeyler çünkü gece tek zıbınla yatamazlar
Aras-125 Yenidoğan hastane çıkışı ve 0-3 ay takımlar almalısınız en azından 3 4 tane ve yenidoğan bebekler sıfır kollu zıbınla üşürler en azından bir ay uzun kollu tulum giydirmek bebeğiniz için iyi olur
Ezgiyldz94 selim10 0 3 ay 10 tane zıbın yeterli yaz bebeği olacak çok kalın şeyler almayın alt üst takım 7 tane tulum 7 tane yeterli siz bilirsiniz tabi kilo alımına göre 2.5 aylıkken bakarsınız 3 6 ay almaya baslarsiniz
Kelebekmisaliihayat ZeynepDuru17 ben de birkaç tane kıyafet aldım sadece. Ama çevreden gelenler var. Onları kullanicam, beğenip hoşuma giden takımlardan da alırım büyüdükçe