Dün gece bir anda belimden ağrı girdi ve uzun süre devam etti uyudum uyandım sancım devam ediyodu hafifler gibi olmuştu ama bir saat önce yine canım yanmaya başladı lavaboya gittim kanamam geldi acildeyim şu an açıklık falan yokama rahim ağzı sınırda nst de bir tane sancım çıktı. Böyle olup en azından 37leri gören var mı? Korkuyorum 🥺 yatış verecek muhtemelen evde de 5 yaşında oğlum var benden ayrı kalmadı hiç aklımın bir tarafı da onda 😣