Tgce_28 Yarın öğlen saatlerinde insAllah ikinci kızımı kucağıma alicam iimci sezeryanim olucak şuan pek heyecan yapmıyorum ama ameliyata doğru giderken sanırım stres heyecan hat safada olucak inşallah herşey güzel geçer ☺️🤲
tugba0090 Tgce_28 Bennnn🙋🏻♀️🙋🏻♀️ Sabah 7 de yatisim yapilcak sezeryan olacağım Sağlıkla kucağımıza alırız inşallah, 🥰🤲🏻
Azizesoran Tgce_28 Şimdiden hayırlı olsun canım :) eee ne geziyorsun burda. Uykusuz gecelerine 1 gün kalmış tadını çıkarsan da güzel bir uyku çeksen olmaz mıııı😃😃😃❤️
tugba0090 Tgce_28 Hayır ikinci sezeryan olacağım kızımin gelişimi biraz yavaş son zamanlarda tansiyon yükselişimde olunca riske atmak istemedik 36+1 alincak küveze girebilir miniğim dualarınızı bekliyorum🤲🏻❤️🥰
Tgce_28 Azizesoran valla bir ayı geckindir zaten rahat uyuyamıyorum varsın bugünde uyumayayim 😀 diyeceğim ama birazdan yatar uyurum ya da uyumaya çalışırım