Caglaeylul Sermec27 lütfen bana da yorum yapabilir misiniz ❤️ 10 haftalık bebeğim kafası solda vücudu sagda yuvarlak kese kalp ritmi 160 suanlik minigimin 🥰
Mavisss12 Reina yok canım benim ikinci gebeliğim ben kızımda 9 ay kusarak geçirdim 🥲🙈 senin kaçıncı haftasında başladi acabaaa
Caglaeylul Sermec27 bunu burda bana erkek diye söyleyen 6. Kişisiniz herkes erkek diyor neye göre yorumluyorsunuz ramzi teorisi diye bişey varmış ondan dolayı mı acaba 🤭bayramdan sonra paylaşırım cinsiyetini burda teşekkür ederim yorumunuz için 🥰🙏
Aysegulkarasu1 Sermec27 burda 8 haftalıktı şuan 12 oldu bayramdan sonra gidicem inşallah cinsiyet için
Sermec27 Caglaeylul yani ben genelde kafa kemik yapısına göre yorum yapıyorum ya da nuba göre hakkında hayırlısı olsun inşallah 🥰
Gamze-5 Sermec27 https://mutluresim.com/image/8235de8f-cba2-48b1-b504-58c878cf57fb.zbEjsd bana da bakar mısınız 8+6 karından
Gamze-5 huysuz__ https://mutluresim.com/image/8235de8f-cba2-48b1-b504-58c878cf57fb.zbEjsd bana da bakar mısınız 8+6 karından
Gamze-5 huysuz__ diz nubda bakıyorsunuz sanırım. Ramzi teorisinden bakan 3 kişi kız 1 i erkek dedi ben de çok merak ediyorum açıkcası
Gamze-5 huysuz__ https://mutluresim.com huysuz__ https://mutluresim.com/images/2024/04/23/zoRnFx.jpghttps://mutluresim.com/images/2024/04/23/zoRgpi.jpg. Bakabilir misiniz 12+6 😊