Tugcetek7 Merhabalar 2. Trimester da hangi diş tedavilerini oldunuz doktorum tüm işlemleri yaptırabilirsiniz dedi ama içime sinmedi. Dişimde kırık var bekleme enfeksiyon kapmasın dedi
Kahvemsi-05 Tugcetek7 maalesef bende bu soruya cevap bulamadım dolgu veya çektirme işlemi yaptıran varmıdır sizinle aynı durumu yaşıyorum dişimde kırık var ve ağız içi yaralarına neden oluyor
Tugcetek7 Kahvemsi-05 ben 16. Haftada yım doktora bugün gittim 2. Trimester da dolgu kanal tedavisi çektirme her türlü işlemi yaptırabilirsin ihmal etme dedi. Enfeksiyon apse olursa bebeğe de geçermiş düşük veya erken doğumu tetikler o yüzden hemen yaptırmamı söyledi. Sadece daha önce yaptırmış olan var mı diye merak ettim bende
YldrmNUR Kahvemsi-05 30.haftada dolgu yaptırdım. Hamileler için olan anestezi yoktu anestezi uygulamadan dişimi biraz kazdılar sonra çürük ilerlemesin diye içine ilaç koyup dolgu yaptılar. Hamilelere uygun anestezi olursa çekim bile yapıyolar
Kahvemsi-05 Tugcetek7 ya bende en kısa sürede gideyim o zaman, çünkü artık sıcak şeyler soguk şeyler tüketemiyorum direkt ağrıya neden oluyor can çekişerek besleniyorum
birkimseee YldrmNUR hamileler için ayrı anestezi mi olmak zorunda aa ilk defa duydum, ben dis doktoruna demiştim ama hamileligi çok şey yapmadi sanki hani onunn için ayrı iğne oluyo vs. De de demedi
Tugbaelaydin Kadın doğum doktorum dedi ki enfeksiyon kaparsan o daha çok zarar verir , yaptır. Bende 34. Haftada dolgu , kanal hepsini yaptırdım.
Busrakaracmm Tugbaelaydin bir sorun olmadı değil mi ? Bende 34. Haftamdayım dişim. Cok ağrıyor doktorum onay verdi enfeksiyon olursa daha kötü olur diye ama korkuyorum yine de
YldrmNUR birkimseee öyleymiş hamilelere içinde epidefrin olan uyuşturucu iğne yapılmıyormuş. Benim diş doktorum uyuşturucu iğnenin içeriğini tek tek söyledi doktoruma sormuştum