Lim0nn ben yaptırdım iki dozu da, sadece kol ağrım olmuştu başka olumsuz bir şey de yaşamadım . Ki tetanoz çabuk tolere edilen bir aşı, yan etkileri de genelde alerjik ya da uygulandığı yerde ağrı şişlik gibi olabiliyor. Ya da en kötü ateş. Tetanoz oldum mahvoldum vs diyen kişilerin vücudunda hali hazırda başka şeyler yaşanıyor olabilir açıkçası. Bu kadar kötü ve yan etkileri olan bir aşı olsa zaten kimse hamilelere bu aşıyı yapmaz