Alırsın canım.ama ben mesela polikistik over sendromu var diye vermıstı bana, bu konuda sağlam bi ilaç ama kafana göre alma derim, ben 1 seneye yakın kullandım. Onunla da hamile kalmadım. Hamile kalmana yardımcı olmaz,bazı değerleri yerine getiriyor hamile kalabiliyosun, hamile kalınca tam folıc verdi,onun yararları var içinde bi miktarda folıc asit var,folıc asit olarak kullanılmıyor yani kuzum.