1bebe1meow canım benim bende öyle sanmıştım o an ama doktor gülüp o kordon dedi ve başka açıdan da gösterdi orası göbeği bacakları kendine çektiği için bacak arası gibi duruyor yoksa bende oğlum oluyo diye sevinirdim burda post açmazdım yani göstermedi o gün ısrarla bacak arasını 😂