21 haftalık hamileyim arkadaşlar genelde bebeğimin hareketlerini çok hissederdim gün içerisinde sürekli harekete ederdi ama 2 gündür az hissetmeye başladım hatta bugün hissettim mi ondan bile emin değilim normal mi bu durum yani hergün hissetmeli miyiz yoksa ara ara böyle olur mu ?