Arzu_kana Arkadaşlar hamilelik öncesi ağda yapardım hamile olduktan sonra bıraktım jilete geçtim fakat tüm sivilce oluştu ve kıl köklerinde yara gibi kızarıklıklar oldu kaşıntı da yapıyor ne önerirsiniz jiletle nasıl almalıyım bunların olmaması için.
Hazal966 Arzu_kana duş jeli sürüp sonra jiletleyin cildiniz hassassa , birde çok bastırmayın jileti yaparken.
mmozaa Arzu_kana bende de suda epilasyon aleti var şu cımbız gibi alanlardan. 2 hafta idare ediyordu beni. şimdi hem altımı göremiyorum kaptırırm diye düşündüm hem çok sesli bebek rahatsız olursa dedim. ama jilet çok kötü ya 3 güne çıkıyor pürüzsüz olsun diye tersten vuruyorum kanıyor. bu bebekten sonra direkt lazerrrr
Arzu_kana 1234eg bende kuaföre gidiyordum ama guvenemedim çünkü hamilikte vücut tüm hastalıklara karşı daha hassas oluyor mikrop enfeksiyon geçer olurya bir şey olur diye gitmiyorum
Arzu_kana mmozaa bende lazere yazıldım seans günümü bile ayarlanmıştım fakat hamile olduğumu öğrendim ve yattı :(
Arzu_kana Lumlum Lumlum çok sordum kusura bakmayın yapı ile karıştın demişsjniz nasıl bir yapı daha açık söyleyebilir misiniz
Lumlum Arzu_kana ayyyyyy telefon otomatik öyle yazmış yağ demek istemiştim :) estağfurullaj bu arada :) herhangi bir yağ olabilir zeytinyağı ayçiçek yağı Hindistan cevizi işte ne varsa