Cnssnr Merhaba. Benim reglm normalde 6 7 gün sürer. Bugun 8 kahverengi akıntı halinde lekeler görüyorum. Duş alıyorum bitti sanıyorum. Tekrar leke. Yarın 9 olacak. Normal mi bu durum. Neyden kaynaklanıyor olabilir. Yaşayan bilen varsa yazabilir mi?