Zeyd_Mom_22 Kızlar hep sağ tarafa vuruyordu bebeğim. ayakları sağ taraftaydı doktorda söylemişti. Ama bugün mideme vurdu böyle tekme bildiğiniz. Ola bilir mi dönsün? Biraz tedirginim😕
Churcill Zeyd_Mom_22 daha yer değiştirebilir. Ki baş aşağı olması doğumun başlayacağı anlamına gelmiyor ☺️
Julide92 Adenala kızım 6.5 aylıkken baş aşağıydı oğluma şuan 27 haftalık hamileyim o da baş aşağı ayrıca sezeryanlıyım endişe etme
Adenala Zeyd_Mom_22 Yani haftama göre normal biliyorum da aşagıda baskı oluyor bazen canımı acıtıyor onun dışında bir sorun yok canım
Zeyd_Mom_22 Adenala e normal canım az kalmış doğumuna. aşağıya baskı oluyor. Bebek çok mu kilolu acaba belki o yüzdendir? öyle olunca dinlen belki geçer
Adenala Zeyd_Mom_22 Aynen normal doğuma az kaldı kilosu da normal canım öyle kilolu bir bebek değil ama sence normal doğum mu der doktor daha çatı muayenesi yapmadı ama başı aşagıda diye direkt normal mi der
Zeyd_Mom_22 Adenala canım bende normal olmadı sezeryan oldu 38+6da ama gelmek bilmiyordu başı aşağıydı ama. Ben böyle biliyorum ki bebek döne bilir bu haftalarda. hakkında hayırlısı olsun inshaAllah doğumun güzel geçer🌸🩷🫶🏻