Merhaba kızlar, benim dün adetim bitti şuan aşırı akıntım var( çok afedersiniz beyaz ve akışkan bir kıvam) yumurtlama mi acaba, eğer yumurtlamaysa değerlendirmek istiyorum. Bugün mü degerlendirelim yarın mi?
2,5 yıl oldu evleneli cok istiyorum bebiş olmasını. Tecrübeli canım anneler lütfen yazın buraya.