ebrarmom08 evet öyle dedi iki hafta sonra gel dedi 34 yada 35 ten sonra nst bağlarız dedi dün ağrım var diye baktı nst ye sorun yok sancı yok dedi ama aşıri karın ağrısı oluyor bende regl gibi karnımın altı falan öyle ki akşam ağrıdı doğurmak istemiom diye ağladım sancısız halim bu sancılı nasıl olacak 🤦🏻♀️ ağrı sebebi magnezyum kaynaklı bide bebeğimin hareketleriymis doktor ultrasandan bakarken çok hareketli şekilden şekle girdi baş aşağı duruyor kendini geriyor ağrı kasilma sebebi o olabilir dedi. Sanki yeri dar gelmiş vurdukça vuruyor yürürken ayakta iken yeni uyandimda uyudum da hep aynı 🤦🏻♀️