Mustitugba Tiroidlerim yuksek cikti kizlar endokrine gittim sonuclarim bir ay sonra cikicak aklim onda hep
Yalinn8 Mustitugba cikmayan yok neredeyse...ilacla dengeliyorlar da neden o kadar gec cikiyor sonuclariniz?
semrakarahan Mustitugba benimde troitim yuksek cikti dahiliye ye gonderdiler ilac kullaniyorm hafta ici ayri hafta sonu ayri her ay dahiliyeye kontrole gidecem 8.22 cikti troitm suan 16+3haftaligim
Mustitugba Yalinn8 biyopsi yapilamadi hamile oldgum icin kan verdi oda oda incelncek dedi bir ay snraya cikar dediler bakalim
Mustitugba semrakarahan bende nodul den dolayi biyopsi yapilmasi gerek dedi oda olmuo hamileyken kan verdi bakalim ne dicek bu sefer
Yalinn8 Mustitugba bu asamada biyopsi yapildigini duymadim, zaten kandan cikiyor o da hemen sonuclaniyor ilac yaziyor dengeleniyor. Bende nodül var mi die ultrasonla bakildi, kan testi, ilac tedavisi, boyle isledi. Doktorunuz neden uzatti onu anlayamadim
Ayseegull Bende 4 haftalık hamileyim bugün çok şükür keseyi gördük tsh bakti doktor 7.80 çıkmış sabah faaliyete gitmek için sabırsızlanıyorum