ela1906 Kizlar selam… 33+3deyim gögusumun ortasi sıkışıyo agriyo aciyo gbi yasayan varmi aranizda nefesim yetmiyor surekli derinn nefes aliyorum… korkmaya basladm artik randevuma da var daha yasayan varsa yazabilir mi
ElaEge ela1906 bana da sık sık oluyor özellikle sırtüstü yattıgım süreçte darlanıyorum az kaldı atlatıcaz insallah bebekler büyüdügü icin baskılıyorlar bence
asel-yasarrr ela1906 merhaba benim de 33+1 aynısı bende de var hele ki yatay pozisyonda bebişler içerde organları sıkıştırdığı için muhtemelen ilk gebeliğim de böyleydi
ela1906 ElaEge ya aslinda boyle agri oldugu icin tedirgin oldum nefes problemi de sıknti ama insallah cnm 🥰
ela1906 ElaEge ya aslinda ben kalbimle alakali falan mi diye dusunuyrm sezeryann olcam bi de olmadi bi kardiyalojiye gtmem lazm
ElaEge ela1906 kadın dogumcunuza sorun isterseniz bende söylemiştim gayet normal oldugunu söyledi sonucta 2 kiloyu geçik bebiş baskılıyor diğer organları iciniz rahat etmezse kardiyolojiyede gidebilirsiniz ama röntgen falan nasıl yapılır bilmem